О Т Ч Е Т

GUIDE FOR INVESTORS

Службен гласник

Beeconomy

Влада на Р.Македонија

Моја - општина

Здружение на К.И на Р.М

  www.zki.org.mk

Народен правобранител

Skopjediem

Општина Неготино
ИМПЛЕМЕНТАЦИЈА НА СТАНДАРДОТ ISO 9001 – 2008 PDF Печати
     Активностите околу имплементацијата на стандардот ISO 9001:2008 се одвиваа според изготвен термински план за работа, однапред утврден помеѓу работниот тим и консултантот. Имено, преку дефинирање и утврдување на процeсите со кои општина Неготино се јавува како сервис на граѓаните, воспоставен е Систем за менаџмент со квалитет (СМК) во кој се вклучени сите функции и расположивите ресурси, како и нивните овластувања и одговорности. Со воспоставувањето на СМК всушност се документирани следните документи – Политика за квалитет и цели за квалитет, Прирачник за квалитет, Процедури на СМК, како и работни документи и записи на СМК. Преку овие документи, општина Неготино ги дефинира својата мисија, визија и стратегија со воспоставување на целите и нивната реализација, како и мерките за зголемување на задоволството кај граѓаните преку добиените услуги.
 
ОТВОРЕН НОВИОТ ГРАЃАНСКИ УСЛУЖЕН ЦЕНТАР PDF Печати
  Градоначалникот на општина Неготино и евроамбасадорот Ерван Фуере го предадоа во употреба новиот Граѓански услужен центар сместен на приземјето во зградата на општината. Со спроведувањето на проектот СУДЕП досегашпниот информативен центар прерасна во Граѓански услужен центар кој функционира на принципот на едношалтерски систем, што пак значи примена на стандарди кои гарантираат подигнување на квалитетот на јавните услуги што ќе им бидат давани на крајните корисници – граѓаните. Граѓанскиот услужен центар е опремен со современа техничка опрема, мебел, компјутери и работни бироа, а инсталирани се хардвер и софтвер со реализирана обука за дел од администрацијата. Со ставањето во употреба на услужниот центар, граѓаните на општина Неготино можат сите потребни процедури и услуги да ги завршуваат на едно место во оваа канцеларија која им дава брзи, ефикасни и стандардизирани услуги, а не како досега за една работа да се упатуваат на неколку места. Со инкорпорирањето на овие современи стандарди во комуникацијата на општинските власти со населението, на прво место се става граѓанинот, бидејќи токму тој е и причината за постоењето на локалната самоуправа.
 
Неготинска вечер (19 септември) и Традиционален неготински панаѓур (21-23 септември) PDF Печати

Повеќе од 100 години во чест на верскиот празник Мала Богородица – 21 септември, во Неготино се одржува познатиот Неготински панаѓур.

Последните неколку години празнувањата започнуваат на 19 септември, кога се одржува познатата Неготинска вечер. Ова е вечер на староградска песна, музика и дружење за сите генерации, вечер кога Старата чаршија и градскиот плоштад во Неготино се претесни за да ги соберат посетителите, кои ги забавуваат познати и реномирани музички имиња на македонската естрада. Програмата е збогатена и со настапи на акробати и жонглери као и театарски перформанс на помали театарски групи.

Повеќе...
 
Недела на виното (Св.Трифун, 14 февруари) PDF Печати

Празникот Св. Трифун“ се празнува на 14 февруари, а за Неготино овој датум има посебно значење. Според народното толкување, Св.Трифун е познат како покровител на меанџискиот еснаф и заштитник на лозјата и винарите. Во Тиквешијата и Повардарието кои се познати по лозовите насади, виното и ракијата, во чест на овој ден се изведува обредно закројување на виновата лоза. На тој начин се верува дека лозјата ќе бидат заштитени од разни штети, болести и несреќи.

Повеќе...
 
ЛУ МУЗEЈ НА ГРАД НЕГОТИНО PDF Печати

Локална Установа МУЗЕЈ НА ГРАД НЕГОТИНО

 

Адреса: ул. "Маршал Тито" бр.119

тел: 043/361-712

Работно време: 8.00 - 16.00

 

Повеќе...
 
<< Почеток < Пред 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 Следно > Крај >>

Лист 130 од 130